507. Podcast Café #16 - Menselijkheid in Business

In dit Podcast Café onderzoeken we samen met Sanne Mol wat het betekent en hoe het eruit ziet als je je menselijkheid inbrengt in je business. Waar het begrip 'menselijkheid' in eerste instantie een beetje een obligaat en platgetrapt begrip leek, bleek het al gauw een super gelaagd onderwerp te zijn. Voer voor een fijne podcast.

Vergeet dus vooral niet te voelen terwijl je naar dit gesprek luistert. Het is een goed gesprek geworden! Dankjewel Sanne voor wie je was in dit gesprek en voor wie je bent en hoe je op komt dagen in je leven.


Onderwerpen die o.a. voorbij komen:

  • Wat is volgens jou menselijkheid in jouw business?
  • Wat is de keerzijde van menselijkheid?
  • Welke complexiteit hangt samen met menselijkheid in je business kunnen zijn?
  • Welke transformatie heb je moeten doormaken, wilde je jouw eigen menselijkheid kunnen omarmen?
  • Hoe innerlijke onveiligheid en innerlijke onveiligheid je menselijkheid kleiner c.q. groter maakt
  • Wat levert het jouw klanten op als je jouw menselijkheid inbrengt?
  • De factor kaders binnen menselijkheid
  • De factor toestemming binnen menselijkheid